EL BLOC DE LA AMISTAD,MI OTRO BLOC

Mis reciclados, para verlos clicar en la foto

L'ALTRE BLOC CUINANT AMB LA GLORIA

L'ALTRE BLOC CUINANT AMB LA GLORIA
MI OTRO BLOC COCINANDO CON GLORIA

TAGS SCRAP

TAGS   SCRAP
Para verlos clicar foto

Pintura oleo y acuarelas

Pintura oleo  y acuarelas
Clicar imagen

dijous, 28 de maig del 2009

III BERS & BLOGERS DONES EN XARXA III BERS & BLOGERS MUJERES EN RED




El pasat dia 22 de maig a la cerveseria Ba Ba re Ba del Passeig de Gracia de Barcelona,
va tenir lloc la tercera trobada de Bers & Blogers per noies.


1 comentari:

Servei de Polítiques per a la Igualtat de Gènere ha dit...

Hola Trini,
des de la trobada vaig entrar en el teu blog. La veritat es que m'ha agradat moltíssim. Dons encara que normalment no faig gaires manualitats, m'encantaria trobar el temps per poder fer algunes de les teves propostes. I per cert,... quina marxa té el teu blog.
M'alegro molt de la entrevista a ràdio Cornellà ,ben segur ets un exemple a la xarxa.
Bé guapa,... gràcies per l'acollida que em vas fer a la trobada.
Una abraçada
Sandra