EL BLOC DE LA AMISTAD,MI OTRO BLOC

Mis reciclados, para verlos clicar en la foto

L'ALTRE BLOC CUINANT AMB LA GLORIA

L'ALTRE BLOC CUINANT AMB LA GLORIA
MI OTRO BLOC COCINANDO CON GLORIA

TAGS SCRAP

TAGS   SCRAP
Para verlos clicar foto

Pintura oleo y acuarelas

Pintura oleo  y acuarelas
Clicar imagen

dilluns, 15 de juny del 2009

Fi de curs del Casal Tarradelles, Fin de curso Casal Tarradeles

Un recull del fi de curs del casal de la gent gran. Molte participació per part de les dones .

Una muestra del fin de curso del casal de genta mayor.Gran participación de mujeres

1 comentari:

Ferma ha dit...

Si que es fan varietat d' activitats en el Casal. Jo quan em jubili tambè en faré!
Referent al post de la pel·licula "Nunca es tarde para enamorarse" ja la tinc descarregada! jo la vaig veure ahir, ja te la pasaré!