EL BLOC DE LA AMISTAD,MI OTRO BLOC

Mis reciclados, para verlos clicar en la foto

L'ALTRE BLOC CUINANT AMB LA GLORIA

L'ALTRE BLOC CUINANT AMB LA GLORIA
MI OTRO BLOC COCINANDO CON GLORIA

TAGS SCRAP

TAGS   SCRAP
Para verlos clicar foto

Pintura oleo y acuarelas

Pintura oleo  y acuarelas
Clicar imagen

dimecres, 25 de març del 2009

L'HORA DEL PLANETA 2009

Mes de 2.400 ciutats participaran a l'hora del planeta per

participar el 28 de març de 2009 a l'apagada de llums durant una hora

de les 20:30 a 21:30

"Apaga la llum. Encen el Planeta"

4 comentaris:

anna gonzález batlle ha dit...

Hola, Les espelmes estan preparades i he posat el despertador a les 20.20h per no començar tard!
Ens ho hem passat bé, aquest matí, a la sessió fotogràfica de Dones en Xarxa, eh? però no sé és per això o pel temps que fa que estic baldada! Fins ben aviat
Anna González

Adela Abós ha dit...

Hola Gloria, yo he cumplido. He apagado las luces esa hora. Lo cierto es que me ha costado un poco porque he tenido que dejar de pintar, pero... todo sea por una buena causa.
Un cariñoso saludo.

MARIA DEL CARMEN ha dit...

Gloria Gracias por tu visita a mi "Ventana".
Realizas trabajos en dibujo y pinturas muy buenos.
Seguiré visitándote!
Besotes!!

Gloria ha dit...

Muchas gracias a todas !!!
Besos.